Gå til innhold

Ingen håp er ute,selv om dere kansje er alene!

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei..

har selv vert alene mor i 2 og et halvt år.har 2 barn med en barnefar som aldri har vert der...han har ikke skrevet under på farskaps papirene engang...!!

Men nå har jeg fått meg ny samboer.Vi venter vårt 3 barn.har ikke termin før i mai 09.han har også 2 fra før.så det kan gå an!!husker jeg satt og tenkte at jeg aldri kom til å finne meg noen...en tenker liksom det verste når en er oppi det.

Jeg trøstet meg alltid med tanken om at det er en der ute og venter på meg,den gangen det skjer.men først og fremst,ble ungene prioritert først.og det er de som har holdt meg oppe!!

Lykke til dere!!!

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tusen takk for en klapp på skulderen. Det trengte jeg akkurat nå.

Skrevet

Hyggelig å høre :))

Selv har jeg også tenkt å finne meg en hyggelig man etter at den lille er født. Har også tenkt å gå i samme baner som deg, finne meg en som har barn fra før.

De er rart med de mennene, noen menn blir resirkulert fordi de er "barnevennelige" mens andre ikke blir valgt fordi de er for sære og ego.

Skrevet

jeg må innrømme dette for meg selv: jeg er forelska! :)

I en som aksepterer meg som jeg er, en jeg stoler på, og en som synes jeg er like sexy m mage ;)

MEn, karrieremeddig, så er ting litt dumt akkurat nå, han må jobbe mye og stasjoneres her og der....

Den som lever får se ... ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...