Gå til innhold

FletteMette-Dronningen-Fumlis-MortilGunnar85%

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jaja, Dronningen & Mortilgunnar jeg må si at vårt første møte var utrolig koselig på sentralstasjonen. Derfa må jeg jo innrømme at mine tilnærmelser på deg Dronningen var så klart amuterte uteliggeren sin skyld. HAN holdt tross alt på å overfalle armen min, slik at jeg var nødt å hoppe på din=)

FletteMette, at du har for vane å kline rødvin på klesplagg du egentlig har lyst på er vel kanskje der sølvtråden kommer inn i bildet...HVEM sin kjole var det egentlig sin og hvor lang var den?

Hvis du er støl i armene dine i morgen, så bare ring, jeg kan fortelle deg hvorfor=)

Fumlis, håper du klarte å holde skofetish mannen på en viss avstand fra dronnningen=)

Mor til gunnar...er jakka di borte i morgen og du ikke finner den igjen kan jeg godt fortelle "hvem" som har tatt den=)

Ja jeg rakk tåget hjem, det var nemlig forsinket og håper så klart dere klarte å komme dere hjem uten roser både foran og bak=)

Takk for en fin krangleaften jenter=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg er misunnelig! si at dere savnet meg daaah! :(

jeg som masa mest om dette treffet.. snufs, snufs.

Skrevet

Finnes ikke sjalu på dette treffet.............*verdensstørsteløgnever*

Skrevet

Klart du var dypt savnet samt prekæs, vi beordret kelneren til å skaffe oss et bord til 7 selvom vi kun var 5, NETTOPP pga av å ha de to stolene ved oss som var til tanke for dere.

Vi pratet til og med med dere, alkohol stod foran dere, selvom Dronningen ikke var nådig med å helle i seg alt på bordet(skulle tatt med meg slikkepott tenker jeg=)

Så ja, dere var dypt savnet=)

Skrevet

Jeg burde vært der, men har hatt en veldig så hektisk uke selv om jeg har hatt ferie og orket ikke. Alderen begynner å tynge, se:)

Skrevet

Ja det var utrolig hyggelig, jeg er faktisk støl i hoftemusklene (finnes det?), støl i magen og støl i kjeven!

Støvlettmannen sendte skjeve blikk ned på støvlettene så nå vet jeg nesten hvordan damer med megapupper har det... Hallo, ansiktet mitt er her oppe.

Gleden er gjensidig...

Skrevet

HAHA...ler så jeg griner....=)

Skrevet

Kjolen var jo i utgangspunktet fotsid, men når jeg må bytte litt etter litt av den verdifulle sølvtråden for å få råd til all rødvina som går til spille så kryper den stadig oppover:)

Takk for i går!!!

Jeg var forøvrig så i ørska når jeg våknet i dag at jeg tok meg selv i å fortelle historien om den skremmende tiggeren som om den var min egen... Måtte er stykke uti fortellingen rødmende innrømme at jeg ikke negang hadde vært til stede... hehe

Skrevet

Jasså...og du som uttalte så sterkt at du ikke aaaaaaaaaante hvorfor trådene var av forskjellig lengde OGSÅ er det du selv i rødvinstrang som klipper litt og litt av haha...=) Selv så tenker jeg det er helt genialt.

Tom for penger på et utested og så "sipp-sipp, her har du litt sølv, FÅ ET GLASS VIN for f..." ....flire....

Skrevet

Noe må en jo finne på, det blir jo dyrt i lengden når man søler sånn. Regner med at det detter et erstatningskrav ned i postkassa her vært øyeblikk fra gunnarmora som har fått flekker i jakka si også, og da er det godt å ha litt midler i kjolen. Kan jo ikke stole på bankene i disse økonomiske nedgangstider, nå er det bare faste verdier som gjelder. Mesteparten av midlene i kjolen og resten i BHen og man overlever enhver finanskrise.

Skrevet

ÅÅååååh! Så forbanna irriterende å ikke ha vært der!!

Neste gang vil jeg være med, jeg har allerede begynt å spare!!

Skrevet

Flire......du sier noe der....starter med nå å putte penger der jeg også=)

Hvordan er renta der? Hehe

Skrevet

Den er ikke høy der setter pengene mine ihvertfall........

Jeg har sånne renter under madrassen som trekker i minus... Sparer 1000 kr, uken etter er det bare 50 igjen.. :)

Skrevet

Hehe, godt du sparer da og er klar siden du bor så avsidig så det går ann=)

Her det skjer veit du til og med amputerte rullestolbrukere får det til her=)

"Titter ned i bh`n for å se om bunken har økt"=)

Skrevet

Kunne forresten ikke svare deg på msn her om dagen, da min samboer har gjort meg litt avhengig av Call of Duty... hehe... Jeg som ikke spiller annet enn tetris en gang i året sitter plutselig med et killer nick på Xbox og skriker gloser som ikke burde blitt hørt av noen overhodet!!! :)

Jævli gøy, da!!! :))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...