mammatil4gull Skrevet 4. oktober 2008 #1 Skrevet 4. oktober 2008 noen som vet hater å gå til tannlegen men nå må jeg bare ta meg selv i nakken og endelig komme meg ditt men usj liker ikke i det hele tatt hvem å velge noen som kan anbefalle her
Knøttefrøken Skrevet 4. oktober 2008 #2 Skrevet 4. oktober 2008 Har hørt at han som holder til over apoteket på tebo senteret i spydeberg er både billig og bra....(husker ikke navnet hans) har fått anbefalt han av flere da jeg selv vurderer å bytte..
mammatil4gull Skrevet 4. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 4. oktober 2008 hvert å sjekke opp .. snev tannlege skrekk å serru så nå må jeg baRE ...tenker på de stakkars tenna som skal vare livet ut
Gjest Skrevet 4. oktober 2008 #4 Skrevet 4. oktober 2008 Kan anbefale en tannlege i Råde. Ung og dyktig fyr:)
Knøttefrøken Skrevet 4. oktober 2008 #5 Skrevet 4. oktober 2008 ja, han her som jeg snakker om er visst veldig forsiktig og grei dyr. Det var Ex svigermor som anbefalte han. Hun har hatt veldig tannlegeskrekk i mange år, men klarte å gå til han her...
Knøttefrøken Skrevet 4. oktober 2008 #6 Skrevet 4. oktober 2008 det skulle stå grei Fyr!!hehe, men han er visst rimelig også.... mener hun som hadde vært hos han sa at en sånn vanlig sjekk kostet ca 400 kr. Der jeg går må man hvertfall opp i 600 minimum...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå