Gå til innhold

Fredrikstadsykehus....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen her som skal føde på fredrikstadsykehus i slutten av januar?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal forhåpentligvis ikke inn dit før i mars/april...Men skal føde i Fr.Stad! :)

Skrevet

vet du ikke sånn ca når du har termin?

Jeg har termin i januar..

Skrevet

Jeg skal føde på fredrikstad sykehus. Har termin 10 februar, men kan jo fort bli i slutten av januar :-)

Skrevet

jeg har termin 27 januar, men kan gå til 10 februar..

Vet du hvilken avd du skal på?

Skrevet

Hei. Jeg skal føde i Fredrikstad. Har termin 1.februar. Skal føde på normalenheten. Kunne fint ha valgt fødestua, for ønsker bare lystgass. Dette er mitt sjette barn. Sistemann født for et år siden var syk, så derfor ønsker jeg å føde på normalenheten hvor det er litt mer utstyr dersom det skulle skje noe uforutsett.

Skrevet

skal føde på søf.. termin i førsten av januar.. men blir nok mest sannsynlig i desember.. skal på b7 denne gangen.

Skrevet

Jeg har termin 31.januar og skal føde i Fredrikstad. Har ikke helt bestemt meg for hvilken avdeling jeg vil på enda. Enten fødestua eller normalenheten. Dette er nr.5:)

Skrevet

termin 26 januar. venter nr 2. satser på normalenheten. fødte sist på spesial avdelingen pga langvarig fødsel....ikke noe dramatisk da.

Skrevet

Jeg skal på b3. Det er vel normalenheten det eller er ikke sikker men skal ihverfall på b3..

Skrevet

Jeg skal også føde på fredrikstad sykehus, men jeg har ikke termin før 9 mars, så det er en stund etter dere..

men hakke peiling på hvilken avdeling jeg skal eller vil være på, hva er vanlig og hva er best? Har ikke hørt noe om noenting jeg

Skrevet

B2 er normalenheten

B3 er spesialenheten

B7 er fødestua, der får du ikke smertelindring som epidural osv.

B2 og B7 er de mest vanlige avdelingene å føde på.

B3 er for de med kompliserte svangerskap, må du ligge på sykehus under svangerskapet så er det B3 du ligger på.

Det står ganske godt fortalt på hjemmesiden til SØF

Jeg kommer nok til å føde på B3 i begynnelsen av april. :)

Skrevet

Jeg håper jeg får B7 eller B2, er hvertfall normalføden, å har mest lyst på B7 fordi jeg har bare lyst på lystgass. du da?

Skrevet

skal også til fredrikstad, har termin 5 februar!

skal være med på den studien tror jeg, og da velger de avdeling for meg når jeg kommer..

Skrevet

Ja der sa du noe, jeg har jo meldt meg på den studie tingen selv, hadde glemt det jeg..Så da velger de avdeling for meg, supert det :)

Gleder meg masse til fødselen jeg, selvom det er leeeeeenge til

Skrevet

jeg har termin 25.februar, men forrige mann er 5uker prematur, så veit jo aldri.. skal føde på B3 - spesialenheten da jeg har risikosvangerskap

Skrevet

Jeg å er i den studien, men håper på B7 mest, men tar jo selvsagt det jeg får :-)

Skrevet

man kan jo melde seg av den studien når som helst, så jeg tenker å vurdere det litt etter jeg har vært på omvisning.. har tenkt endel på b7 selv, men siden jeg ikke ANER hva jeg går til og hvilken avdeling som passer meg best så tenkte jeg at jeg likesågodt kan være med på den studien.

Skrevet

Åssen får man meldt seg av a? venninna mi var på B7, å ho var storfornøyd der. + at det har de familierom med dobbelseng for mor og far, på B2 og B3 så har de bare sånn at man tar inn ved behov bare. Også er de vist veldig veldig koslige der oppe, og veldig bra der. Hører flere som skryter av den plassen der. Men hvis man kan melde seg av så vil jeg det. Jeg vil på B7.

Skrevet

Hiver meg på....selvom jeg har termin i april!

Fødte på B7 for 2 år siden, helt fantastisk!! Vi vil absolutt tilbake dit. I tillegg til lystgass får men tilbud om akupunktur og badekar. Jeg lå mange timer i vann, hadde stort kar på badet på rommet. Fikk akupunktur både som smertestillende, beroligende og riefremkallende med god effekt.

Kjempe hyggelig miljø, personale og stille og rolig i og med at det er jordmordrevet. Dette er ikke noe for dere som vil ha epidural da, det tilbyr de ikke....... Skulle det være noe akutt kommer det lege fort eller man kan bli flyttet til annen avdeling.

Lykke til alle sammen!!

Skrevet

Jeg skal forhåpentlig vis det ja. Har termin 25 januar......

Skrevet

Har termin 2 mars og skal føde på Fredrikstad. Jeg havner på B3 pga komplikasjoner under forrige fødsel som endte i keisersnitt.

Skrevet

Jeg har termin 20 feb, men jordmora sa de at jeg kommer nok til å føde i januar siden jeg skal ha tvillinger. Jeg skal på B3.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...