meg & to små vampyrer Skrevet 4. oktober 2008 #2 Skrevet 4. oktober 2008 Er det ikke første ppen din? Første runden i denne omgangen da?
wirre;o) Skrevet 4. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 4. oktober 2008 første runde i denne omgangen ja.. det tok sin tid sist. så det er lave forventinger til at dette skal skje fort. blir nok sikkert 18pp før noe skjer.
Musemor med tre søte små Skrevet 5. oktober 2008 #4 Skrevet 5. oktober 2008 Hei og velkommen. Lykke til og håper det ikke tar så lang tid denne gang ;-)
meg & to små vampyrer Skrevet 5. oktober 2008 #5 Skrevet 5. oktober 2008 Hehe, greit å ikke skru forventningene veldig opp hvertfall:) Da blir man positivt overraska om det skjer raskt! Jeg er i 3. eller 4. pp, husker ikke helt faktisk. Har en sønn på 2 fra før. Når har du el (eggløsning)?
wirre;o) Skrevet 5. oktober 2008 Forfatter #6 Skrevet 5. oktober 2008 jeg tror, om jeg har regnet rett, at jeg hadde el 2.oktober. finnes det kanskje en kalkulator. Jeg har ei jente født i februar 2007 fra før.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå