Gå til innhold

Hun blir så kald på hendene om natten

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det normalt?

Hun har jakke på seg, siden vi har vinduet åpent og blir kald på armene hvis hun sover uten jakke.

Hun blir ikke kald når vi er ute på dagtid, i ca 12 grader.

Hun trenger vel ikke mer klær på seg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun er 2 måneder gammel

Skrevet

Ganske vanlig at små bebiser er kalde på hendene, jeg styret litt med det i begynnelsen da lillegutt ble født i mars. Han ville aldri ha hendene under dyna :-) Vurderte votter.. Men så lenge de er varme i nakken, så trenger du ikke bekymre deg.

Skrevet

Det ble Althea også i vinter og vår, men hun ble aldri syk likevel, så jeg tror det gikk fint...

Men du kan jo prøve å la henne ligge på et sånt soveskinn (ull), kanskje det hjelper?

Samtidig er det jo ikke bra at de er for varme heller..

Skrevet

Ja, det er kun hendene, resten av kroppen er helt fin.

Skrevet

Nei de kan godt være kjempe varme, men fordi hendene er over dyna og det er kaldt i rommet, blir de kalde.

Skrevet

dersom det er mulig - legg en dyne på tvers over nederste delen av senga. Det isolerer litt og lager et "rede" for henne.

Vi har også kalde hender her i huset av og til, men det hjelper veldig å legge en dyne på tvers - sover kun med ullteppe rett på seg sammen med ullpysj.

Skrevet

Vi har 16-18 grader på soverommet om natta, og vesla er også iskald på hendene. Har tatt på henne tynne klorevotter noen netter jeg. Sikkert ikke nødvendig, men jeg liker ikke at hun er istapp på hendene stakkar.

Du får kjøpt slike klorevotter til en billig penge på f.eks H&M.

Skrevet

Eg har same problem med vesleguten, men har løyst det på ein genial måte syns eg sjølv då! Har kjøpt tjukke ullsokkar frå Safa.. (har ikkje brukt dei som sokkar på han!) Desse tar eg på han som vottar.. Held han varm og god (= Absolutt verdt eit forsøk!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...