Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2008 #1 Skrevet 4. oktober 2008 Hvor ofte går dere til kontroll hos legen? Typen min har hatt diagnosen i 3 år og aldri vært på kontroll. Jeg mener han burde gå 1 gang i året for samtale og evt sjekk ang forandringer. Har sendt mail til særforbundet og spurt, men de visste ikke (!) hva som var vanlig.. Hva gjør dere?
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2008 #2 Skrevet 4. oktober 2008 Går kun om jeg blir dårlig. Orker ikke tenke på at jeg har den sykdommen så lenge jeg er bra.
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2008 #3 Skrevet 4. oktober 2008 Hvor dårlig er du når du er dårlig? Spør på vegne av typen som tror han aldri har vært skikkelig dårlig, selv om han har total inflammasjon (el hva det heter). HI
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2008 #4 Skrevet 4. oktober 2008 Samme her! Legen min har ikke hatt så mye fantastisk å komme med på den fronten alikevel, så så sant alt fungerer tålelig bra og jeg holder meg innenfor de rammene jeg har satt for meg selv, går det greit.
♥Once♥upon♥a♥timeƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Skrevet 4. oktober 2008 #7 Skrevet 4. oktober 2008 Sykdomsbildet til to med UC kan være svært forskjellig. Noen har hyppige aktive perioder, mens andre kan merke heller lite til sykdommen sin. Så det er nok svært vanskelig å si hva som er normale kontroller. Om du og samboeren din ikke er enige så føler han kanskje at ting er greit. Om han også vil ha kontroller så bør han jo ta kontakt med fastlegen sin og bli henvist til undersøkelse og eventuelt en revurdering av medisiner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå