Gjest Skrevet 4. oktober 2008 #2 Skrevet 4. oktober 2008 Lillegutt har ligget på eget rom siden han var ca 6 mnd. Ingenting negativt, bare positivt. Alle sover mye bedre, han forlanger ikke å komme opp i min seng fra kl 04-05 og han våkner heller ikke når vi legger oss etc. Han sover i sin seng på sitt rom til morgenen. Deilig!
1baby,og 1 spire Skrevet 4. oktober 2008 #3 Skrevet 4. oktober 2008 La vesla på eget rom denne uken hun er 6 1/2 måned. Er først i dag hun har sovet lenge i strekk,( skal sies at hun ikke har vært helt i form så trur nok det er like mye derfor.) Ellers har det godt veldig bra, trur det er veldig greit at vi har gjort det nå. Var nok mest ille for meg første natta. Så vi har ikke angrett.
Labambie Skrevet 4. oktober 2008 #4 Skrevet 4. oktober 2008 Jenta mi har sovet på eget rom siden hun var 12 uker. Var helt grusomt for meg den første natta, men nå kunne jeg ikke tenke meg noe annet. :-)
2hærligegutter Skrevet 4. oktober 2008 #5 Skrevet 4. oktober 2008 Har sovet på eget rom siden 4,5 mnd. Han våknet av oss og jeg våknet av hver minste lille lyd som kom fra han, sover mye bedre hver for oss
Ninemi Skrevet 5. oktober 2008 #6 Skrevet 5. oktober 2008 Jenta mi sov på eget rom fra 5 mnd. Absolutt forferdelig første natten (for meg), men hun og vi har sovet som en sten etter det!!
lille sprelle Skrevet 5. oktober 2008 #7 Skrevet 5. oktober 2008 har osvet på eget rom siden hun var 3,5 mnd. Går helt fint for oss alle!
Bianca83 Skrevet 5. oktober 2008 #8 Skrevet 5. oktober 2008 her har snuppa sovet på eget rom siden hun var ca 3mnd. Går kjempefint!
Gjest Skrevet 5. oktober 2008 #9 Skrevet 5. oktober 2008 Vår lille frøken har sovet på eget rom siden hun var 4 mnd. Da gikk hun fra 8 måltdier per natt til 3-5!! Hun sover veldig lett og våkna bare vi snudde oss i senga....
su-su-susa-i-hodet m/rampegutt Skrevet 5. oktober 2008 #10 Skrevet 5. oktober 2008 Har hatt mini på eget rom siden han var 4,5 mnd. Er 6,5 nå, og det har gått kjempefint =) For at rommet ikke skulle være fremmendt og nytt for han, så startet vi med å la han sove der på dagtid en stund før han sov der på natta. Utrolig godt å få soverommet tilbake! Han sov så lett, så vi var jo livredde for å hoste eller noe sånn at han våknet. Måtte sniiike oss i seng liksom, hehe =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå