¸.·´¯`·.¸><((((º> Skrevet 4. oktober 2008 #1 Skrevet 4. oktober 2008 Jeg trenger en lett sportsvogn som kan legges helt ned i ryggen. Jeg aner ikke hva som finnes "der ute", men vet bare at den må ha fire hjul og være lett:-) - og at jeg må klare å finne en på Finn:-)) Anbefalinger ?
Minnie Mom Skrevet 5. oktober 2008 #2 Skrevet 5. oktober 2008 Jeg vil anbefale Teutonia Timmy jeg. Den er knallgod!! Full liggestilling, 90 cm liggelengde, fin kalesje med avtagbar bakdel for varme dager. Jeg har lik som denne og er kjempefornøyd: http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=14905067&sid=xz6cabyGiai078131&WT.svl=Bilde
Musemor med tre søte små Skrevet 5. oktober 2008 #3 Skrevet 5. oktober 2008 Jeg trenger også en lett sportsvogn og denne Teutonia Timmy så knall bra ut. Hvor får jeg kjøpt den ny? Helst i Oslo/Akershus området
Minnie Mom Skrevet 5. oktober 2008 #4 Skrevet 5. oktober 2008 Baby Shop selger Teutonia og så har du den butikken på Grønland som heter Babymagasinet. Ellers er det litt penger å spare hvis man tar seg en harrytur til Happyland.. ) Vi kjøpte vår der. Kjempegod vogna altså. Eneste jeg savner er muligheten til å ha barnet vendt mot meg.., men da er det jo Mistralen man må kjøpe. Den også er knallgod!
¸.·´¯`·.¸><((((º> Skrevet 5. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 5. oktober 2008 Takk for tips:-) Jeg syns nok 2000,- var i meste laget for en brukt sportsvogn, men kanskje jeg finner den billigere hvis jeg er litt tålmodig. Jeg har ikke mye penger å bruke på vogn, men trenger det ganske snart! :-) Jeg har en teutonia mistral, gammel en, og dette er jo en utrolig god vogn - men veldig, veldig tung!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå