Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I det svangerskapet her så har jeg hittil vært avhengi av truseinnlegg. og jeg har brukt libress sine truseinnlegg, men så slo det meg at det blir dyrt hvis jeg må bruke 2-3 stk hver dag de neste 6 mnd...

Men så finnes det jo billigere typer da, som f.eks first price sine...

Hvordan er de billige truseinnleggene i forhold til de kjente merkene???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

søppel synes jeg :s dårlig passform og det føles ikke "riktig", viss du skjønner. føler meg mye renere med libress sine, selv om det koster litt mer. synes du skal unne deg den gleden når du går gravid :)

Skrevet

Jeg også får mer utflod når jeg er gravid, og i Norge brukte jeg libresse sine. De billigmerkene er som regel irriterende, enten passformen, limet eller at ting går tvers igjennom. Du kan jo prøve dem først og se om du liker dem.

Jeg må bare legge til at jeg har måttet ha truseinnlegg siden jeg gikk i 6. klasse, først var det jo bare dopapir i trusa, men når jeg ble sånn oppi tenårene oppdaget jeg truseinnlegg og startet med det. Det har jo blitt noen kroner opp gjennom årene, men det er et must for meg altså. Gidder ikke skifte truse flere ganger om dagen, det er sikkert. :)

Skrevet

jeg og har mye utflod i i forhold til vanlig nå, men jeg bruker first price sine jeg da. mye penger spart, og selv om komforen muligens er liiiiitt dårligere så får det bare være. er ikke sånn at det er ubahagelig å gå med:-)

Skrevet

hehe

truseinnlegg... jeg tenkte; et innlegg om truser?!?!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...