Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2008 #1 Skrevet 4. oktober 2008 lukter det skikkelig når jeg skal på do og tar av meg buksa, jeg har ikke vondt og ikke noe ekkel utflod eller noe som skulle tilsi at noe er galt der nede, men samtidig har jeg aldri hatt noe problemer med det heller så hva vet jeg, men det luktet dritt, KAN jeg ordne opp i dette selv eller må jeg vise meg frem for legen først?! Takk for event. råd....
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2008 #2 Skrevet 4. oktober 2008 Har ikke råd, men det stinker her også! Har tatt gu med prøver, men var visst ingenting så jeg vet ikke hva jeg skal gjøre jeg heller. Kanskje prøve sånne vagina-kapsler? Dårlig lukt kan vel komme av ubalanse i ph verdien?
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2008 #3 Skrevet 4. oktober 2008 "godt" å vite at jeg ikke er alene om å stinke da.... hmmm google litt... synes det er litt ille når jeg merker at jeg stinker bare jeg kler av meg liksom... mannen har ikke sagt noe,men så er det ikke forfærdelig mye 6 om dagen heller da....
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2008 #4 Skrevet 4. oktober 2008 Jeg håper det bare er pga alle hormonene som raser i kroppen om dagen.. at det er litt ubalanse der nede på en måte... men tror jeg skal prøve sånne kapsler likevel. Ekkelt å føle at man stinker! (har ikke fått noen kommentarer fra mannen jeg heller, men ikke mye intimitet her om dagen heller)
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2008 #5 Skrevet 4. oktober 2008 det kan vere bakteriell vaginose eller skjedekatarr! gå til legen en gang til og forklar! så ordnar det seg:) (er ikkje farlig)
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2008 #6 Skrevet 4. oktober 2008 det stemmer jo ikke med noen av symptomene da, men jeg skal selvfølgelig nevne det for legen neste gang... ) vil jo ikke gå og stinke.
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2008 #7 Skrevet 4. oktober 2008 det kan også bare vere en bakteriell ubalanse! helt vanlig! prøv laktal eller vivag kapsler:) og vask med bare vann og lufte godt om natten;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå