mamma24 Skrevet 4. oktober 2008 #1 Skrevet 4. oktober 2008 Eg har prøvd å bli gravid i to år no. På tirsdag fekk eg endelig bli lagt inn på fertilitetsklinikken i Haugesund etter mykje venting. De tok ein kikkhulls operasjon og fant ein polypp og at venste eggleder er tett. Det eg syntes var rart er at de ikkje har åpna den. De meinte at det ikkje var vits. Så no står eg i kø igjen for prøverør,men fikk beskjed om å prøve mens eg venta. Eg kan visst bli gravid annenhver mnd... Ganske lei etterhvert. Har så lyst å bli gravid. Har eggløsning no,men veit ikkje om det er på den venst¨re eller høyre siden :S Noken som har noken oppmuntrende ord?
milla87 Skrevet 4. oktober 2008 #2 Skrevet 4. oktober 2008 hei. Jeg har ikke opplevd dette selv, men tenkte det var greit å komme med noe oppmuntrende alikevel:) Har ei vennine som fikk beskjed om at det kanskje kunne være vanskelig å bli gravid å at det ville ta lenger tid grunnet en tett eggleder.. men hun ble gravid helt av seg selv etter kort tid.. å like etter det 1.barnet rakk hun ikke begynne på prevangsjon før hun var gravid igjen:) så det er håp for oss alle.. har selv også prøvd e 1år med 1spontanabort før det igjen:( får håpe det klaffer for oss begge snart, da jeg vurdere å dra til utredning snart.. Masse lykke til..
mamma24 Skrevet 5. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 5. oktober 2008 takk for innlegget. Alltid godt å høre at andre har lykkes i samme situasjon. Eg skal ringe klinikken på mandag å gi beskjed om at eg vil begynne med hormonkuren før prøverør trur eg. Er dritt lei av å vente no. Håper det klaffer for oss snart ja. Krysser fingrene. du har ingen barn fra før?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå