Lilletrille,<3 Skrevet 4. oktober 2008 #1 Skrevet 4. oktober 2008 Jeg har nå testet med EL tester i 8 dager. Kun negative. Men i går kveld var den positiv, (da blir syklusen ganske mye lengere enn normalt om det stemmer.) I dag har jeg hatt feber og vært skikkelig kvalm i perioder. Bena har verket og jeg har ikke vært i form. Kan dette ha noe å si i forhold til sjansen for å bli gravid? Håper noen skjønner hva jeg mener:) Takk
ida_hs Skrevet 4. oktober 2008 #2 Skrevet 4. oktober 2008 Noen sier faktisk at det er større sjans for å bli gravid når man er syke:)
Lilletrille,<3 Skrevet 4. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 4. oktober 2008 Ehm. Det har jeg ikke hørt før:P
ida_hs Skrevet 4. oktober 2008 #4 Skrevet 4. oktober 2008 Ikke det at det er så veldig behagelig å ha sex da men det er jo verdt det da:) hehe.. Lykke til:)
Lilletrille,<3 Skrevet 5. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 5. oktober 2008 I dag fikk jeg også positiv EL-test. teststreken var mye sterkere enn kontrollstreken. Så kan jo håpe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå