WF og ♀jentene♀ 06&08 Skrevet 4. oktober 2008 #1 Skrevet 4. oktober 2008 Dagen i dag har ikke vært noe god.. En dag i 2-åringstrassens tegn. Og jeg vet at "det er bare sånn det er" og at tusen andre ting er verre en dette, men jeg blir så lei meg og sliten av at alt blir en kamp på sånne dager!!... Hun er 2 og et halvt og veldig "voksen" (dumt ord, men fant ikke noe bedre) for alderen, og skjønner veldig veldig mye. Har MASSE språk, og kan uttrykke det meste. Derfor blir sånn dager hvor ingenting synker inn en sann prøvelse.... Krysser fingre for at morgendagen blir bedre....*senke skuldrene og puste ut for i dag...*
SOMMER :) Skrevet 4. oktober 2008 #2 Skrevet 4. oktober 2008 Jeg krysser fingerene for deg! :-) Vet godt hvordan det kan være. Har ei nysgjerrig og vitebegjærlig jente på 3 år og en kosete-VELDIG kosete- gutt på 1 år. Nå har jeg hatt en ukes høstferie og jeg må innrømme at jeg nesten gleder meg til å komme tilbake på jobb. (Og jeg er lærer i 1. klasse!) Det blir sikkert en fin dag i morgen. Kos dere! ;-)
wirre;o) Skrevet 4. oktober 2008 #3 Skrevet 4. oktober 2008 Pust inn pust ut, og sleik deg ofte på overleppa.. det hjelper deg å trekke pusten.. Lykke til i morgen. Dette klarer du.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå