Gå til innhold

Ang. katten med gresstrået i nesen..

Anbefalte innlegg

Gjest Trollbundet
Skrevet

Vi trengte ikke til dyrlegen med henne:).

Vi tok med oss katten til svigermor,for hun skulle kjøre meg til dyrlegen,for sambo var ikke helt i form.Katten har vært der før og fikk gå litt for seg selv ute,så kom hun inn selv.Hun gikk bare rundt og snuste:)Merket meg knapt:).En liten stund etter hun kom inn,tenkte jeg å løfte henne opp for å vise svigermor gresset i nesen hennes..Men da var det plutselig borte:),det var der da vi satt i bilen.Hun må ha snust det ut,hehe...:=))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

så bra at hun fikk det ut selv da:-) får håpe hun holder seg unna gresstråene heretter;-)

Gjest Trollbundet
Skrevet

Ja,håper at hun har lært:),rart vis ikke,hun greide knapt spise,fikk i henne litt boksmat.Var nesten ikke ute heller.Bare når jeg og sønnen min maste litt og ville få ut gresset så gikk hun ut.Men var ute bare en liten tur.Så gikk hun og la seg oppi en stol med ynglingsteppet og lå der resten av kvelden og natta.om morgenen etter at jeg hadde fått sønnen min av gårde til skolen gikk hun ned på soverommet og la seg oppi senga vår.

Jeg har sluttet å ha henne ut om natta,nå etter sommeren,for det er altfor kaldt å ha oppe vinduet på vaskerommet.Vanligvis går hun og maser om å få ut,men ikke den natten nei.

Nede på soverommet var det åpent et vindu på fullt.Men hun hoppet ikke ut!

Nå etter at gresset er borte fra nesen sin er hun den samme pusen igjen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...