jordbær mathilda Skrevet 4. oktober 2008 #1 Skrevet 4. oktober 2008 Her i kommunen har det vært sterk press på full barnehagedekning i flere år. En mann,høyt ansett i meningheten på stedet søkte og fikk ja til å bygge en stor barnehage.(60 barn) Et ganske lite sted dette her,så jeg med mange hadde hørt tvilsomme rykter om denne mannen. Dette gjaldt overgrep på små gutter,men han hadde så vidt vi visste aldri fått noen dom på dette. Rett etter barnehagen var ferdig kom det frem at han hadde flere annmeldelser på seg,og disse kom nå for retten. Han ble dømt i to av sakene,og måtte da "kvitte" seg med barnehagen. Det han da har gjort er og overføre bhg. til et av sine barn. Over lbhg. er det leilighetr som han bla. bodde i,men som nå er bosatt av barna hans... Har sett han flere ganger i samme bygg som barnehagen før han ble fengslet og kommer sikkert til å se han når han slipper ut også... Nå er ikke dette noe hemmelighet hverken blandt de som jobber der eller foreldrene til barna som har plass der. Jeg er ganske sjokkert over så få reaksjoner det er,jeg personlig hadde aldri ville jobbet der eller langt ifra hatt mine barn der... Sitter jo da og regelrett søtter en pedofil økonomisk....
Gjest Skrevet 4. oktober 2008 #2 Skrevet 4. oktober 2008 Så lenge han ikke er dømt er det fint lite å gjøre noe med.
jordbær mathilda Skrevet 4. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 4. oktober 2008 Men nå er han jo det!!!
Gjest Skrevet 4. oktober 2008 #4 Skrevet 4. oktober 2008 Unnskyld, slurvete lesing fra min side! Fortsatt lite dere kan gjøre med det, dessverre! Veldig viktig at alle ansatte i bhg er informert slik at han aldri har "tilgang" til å være alene med barna , ute eller inne!
jordbær mathilda Skrevet 4. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 4. oktober 2008 Nei ikke noe å gjøre med det.. Men jeg er sjokkert over foreldre som velger å ha barna sine der,jeg hadde sluttet å jobbe jeg hvis den barnehagen hadde vært det eneste altrnativet!!!
Eve Dallas Skrevet 4. oktober 2008 #6 Skrevet 4. oktober 2008 Jeg får si som en annen sa en gang: folk lar mennesker de aldri ville lånt bilen bort til passe barna sine. Hadde ikke under noen omstendighet sendt barnet mitt en slik plass.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå