marmelade Skrevet 4. oktober 2008 #1 Skrevet 4. oktober 2008 noen som har erfaring med denne? leter meg grønn etter den perfekte søskenvogna... noen som har noe å anbefale?
trollmor & trollungene Skrevet 4. oktober 2008 #2 Skrevet 4. oktober 2008 Har selv kjøpt den men har foreløpig ingen erfaring. Fordelen med denne er jo at man kan fjerne det ene setet slik at man får plass til baggen til den nyfødte. Ble også anbefalt og ha to svingbare forhjul når den skal brukes som søskenvogn pga ulik vekt på barna. + kjekt med separerte kalesjer. Da kan jeg ha minste mot meg og storebror "riktig" vei. (Blir ca 1.5 mellom)
marmelade Skrevet 4. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 4. oktober 2008 takk for svar:) blir 20 mnd mellom mine. er så mye og velge mellom....er det håndbremse på?
2vakreprinser+prinsesseijuni09 Skrevet 4. oktober 2008 #4 Skrevet 4. oktober 2008 jeg har en sånn til mine 2 gutter og vogna er helt super:-) jeg har vognmani og har flere forskjellige vogner,men denne og simo vogna er de beste:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå