wirre;o) Skrevet 4. oktober 2008 #1 Skrevet 4. oktober 2008 lurt på det lenge, men er ikke barsk nok til å stille spørsmålet før nå..
Gjest det spirer og gror - FØDEKLAAR Skrevet 4. oktober 2008 #3 Skrevet 4. oktober 2008 du tok ordene.. eeh.. bokstavene ut av hendene mine.. :-p jeg vil å vite =)
Gjest det spirer og gror - FØDEKLAAR Skrevet 4. oktober 2008 #4 Skrevet 4. oktober 2008 for å prøve å bli gravid eller?
wirre;o) Skrevet 4. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 4. oktober 2008 Vil det si at vi som har knullet som kaniner i noen dager, fordi jeg har/ burde ha eggløsning er i 1pp?
Synnøve_Solbakken Skrevet 4. oktober 2008 #6 Skrevet 4. oktober 2008 Ja den første eggløsningen dere prøver på er første prøveperiode. Og blir du ikke gravid da, men får mensen, går dere over i andre prøveperiode osv.
Musemor med tre søte små Skrevet 4. oktober 2008 #7 Skrevet 4. oktober 2008 En pp går fra første dag med TR til første dag med neste TR. 1. 2. 3. osv sier noe om hvor lenge du har prøvd. Er du i 1. mens periode som du prøver å bli gravid i er du i 1. pp. Har du f.eks prøvd i 6 månder er du i 6. pp. Osv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå