Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2008 #2 Skrevet 4. oktober 2008 Mye penere enn Emma, Thea, og Emilie:)
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2008 #3 Skrevet 4. oktober 2008 Min beste bestevenninne gjennom mange år heter det, så jeg er veldig glad i det navnet!
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 4. oktober 2008 #4 Skrevet 4. oktober 2008 Jeg heter det og er veldig fornøyd med navnet:)
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2008 #8 Skrevet 4. oktober 2008 Heidi er et ekkelt og trist navn, Heidi er en grå mus.
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2008 #9 Skrevet 4. oktober 2008 Vær snill å legge innlegg om navn på Navnedebatten. Det blir så mange innlegg her om alt mulig, vanskelig å finne igjen sine egne innlegg og svar etterhvert. Hold liv i Navnedebatten der den hører hjemme!
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2008 #10 Skrevet 4. oktober 2008 Ekkelt faktisk? Kjenner en liten Heidi som er langt fra ekkel, trist eller grå. Synes navnet er er kjempefint, men enkelte fortetrekker navn i Emmanuella-Michella-kategorien.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå