Gå til innhold

Hva syns dere om navnet Heidi?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mye penere enn Emma, Thea, og Emilie:)

Skrevet

Min beste bestevenninne gjennom mange år heter det, så jeg er veldig glad i det navnet!

Skrevet

Jeg heter det og er veldig fornøyd med navnet:)

Skrevet

Heidi er et ekkelt og trist navn, Heidi er en grå mus.

Skrevet

Vær snill å legge innlegg om navn på Navnedebatten. Det blir så mange innlegg her om alt mulig, vanskelig å finne igjen sine egne innlegg og svar etterhvert.

Hold liv i Navnedebatten der den hører hjemme!

Skrevet

Ekkelt faktisk?

 

 

Kjenner en liten Heidi som er langt fra ekkel, trist eller grå. Synes navnet er er kjempefint, men enkelte fortetrekker navn i Emmanuella-Michella-kategorien.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...