NoDoubt Skrevet 4. oktober 2008 #1 Skrevet 4. oktober 2008 Barnestørrelsene opp til 80 syns jeg er store i str. Fra 80 og oppover så er de små. Til tider veldig små. Men det jeg reagerer mest på er dame str. Har i dag mottatt noen gensere og bukser til meg selv. Bestilite gensrene i S, da jeg bestilite sist bestilite jeg M og de var gedigne!!! De jeg fikk i S i dag var akkurat på grensen til de ikke var for små. Buksene bestilite jeg i M, Det er mange år siden jeg kunne ha en H&M bukse i S. Men disse i M var helst hakket for store. Grrrrrr..... Flere som har str problem her eller er det bare jeg som har en sær kropp?
moota m storebror&lillebror Skrevet 5. oktober 2008 #2 Skrevet 5. oktober 2008 Ja jeg synes også de er litt rare på str. Jeg kjøpte 2 litt fine bukser på hennes for lenge siden. Jeg brukte ca str.42 i bukser, men måtte ha str.48 i den ene og 46 i den andre. Jeg synes også at hennes sine babyklær er litt større enn i andre butikker i samme str.
Raych Skrevet 5. oktober 2008 #3 Skrevet 5. oktober 2008 Buksene til H&M kjøper jeg aldri, de har damefasong og det har ikke jeg:) Mener da at de har på en måte en ekstra "sving" utover over lårene på hver side. Jeg har nesten ikke hofter og lår, så de buksene ser bare rare ut på meg. Barneklær og topper/overdeler til dame synes jeg har helt fin str. Bruker S/XS. Eneste jeg har lagt merke til er at overdelene kan være litt korte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå