Gå til innhold

Må skrive et lite glad-innlegg, om antall barn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen min sa i går at han har lyst på fire barn med tid og stunder - hurra!!! Det har jeg også :-D Jeg har aldri stresset ham på hvor mange barn jeg har lyst på, bare tenkt at ting for komme som de kommer, så jeg ble såååå glad da han sa det!!!

Flere som har lyst på mange barn her? (Vet det er damer med 7-8 barn her inne altså, så 4 er vel ikke sååå mange men ;) )

Videoannonse
Annonse
Skrevet

JEG har lyst på fire! :DD Egentlig fem, men det vet jeg at sambo aldri går med på, så fire er et mer realistisk tall. Før vi fikk pjokk var han veldig låst på tre barn, men etter at pjokk kom er han mindre fremmed for tanken på fire. Så jeg tenker det er der vi ender opp - hvis vi er så heldige da :)

Skrevet

Så bra!! :-D Ja, om man er så heldige selvsagt, barn er ingen selvfølge :)

Skrevet

Synes ikke 4 er så mange nei. ;-)

Men flott at dere er enige om antall. Kan tenke meg det kan være problematisk om en er uenig om noe så viktig i forholdet.

Skrevet

Hehe, eg synes fire er ein heil landsby eg.....åtte då snakker me ein liten skule på vestlandet =P

Kunne gjerne tenkt meg fire sjølv. Før me fekk mallo sa alltid mannen at han ville ha ein, maks to, men heldigvis har han fått babyfeber han også =D No vil han og ha fire..... Takk og pris for ein engel som førstebaby som gav pappaen lyst på mange små =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...