Gå til innhold

Deltidsarbeidende mammaer med små barn her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Enda bedre, noen som deltidsarbeider med noe annet enn de er utdannet som mens de har små? Hva har dere funnet på? Har kommet frem til at jeg ikke vil jobbe 100 prosent mens vi har små, og ønsker kanskje å ha litt småjobber her og der da jeg allerede har en deltidsjobb jeg trives godt med :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jupp, der beskrev du meg :) Nå er jeg i permisjon med minstejenta vår da, men jeg jobbet kveld og lørdag, 2 dager i uka, mellom svangerskapene, og var hjemme med eldste på dagtid. Han begynte i barnehage nå i august, da var han 2 år + 8 mnd. Skal fortsette slik når jeg begynner igjen på jobb over nyttår også, slik at jeg får være hjemme med minsta til hun er 18 mnd. Da skal begge 2 få begynne fulltid i barnehage, slik at jeg kan få meg en vanlig jobb (60 eller 80%, vil ikke jobbe fullt) på dagtid igjen.. Jeg er utdannet førskolelærer, men jobber i butikk :)

Skrevet

Jepp. Jobber som vikar i barnehage. Det er så stor mangel på vikarer her i området, så jeg kan jobbe 100% hvis jeg vil, men har lagt meg på et gjennomsnitt på 3 dager i uka. Synes det er nok foreløpig. Har jobbet som vikar 2 barnehager de siste 5 årene, og trives veldig godt i det yrket. Er ikke det yrket som er best betalt, men man får utrolig mye glede igjen for den jobben man gjør der.

Skrevet

Tusen takk jenter for gode tips!! :-D Andre som vil dele erfaringer om mammaliv og deltidsjobbing?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...