Goodbye Kitty Skrevet 4. oktober 2008 #1 Skrevet 4. oktober 2008 Lillemor skal ha 5 venner på besøk på 2 års dagen sin. Hun liker brus, men skal jeg servere det? serverer dere det til så små i bursdag?
Stratos med 3 barn Skrevet 4. oktober 2008 #2 Skrevet 4. oktober 2008 Vi satte frem det og saft og vann så fikk foreldrene selv velge....
trippeltopp Skrevet 4. oktober 2008 #3 Skrevet 4. oktober 2008 Jeg ville nok styrt unna. Det er ikke nødvendig å "påtvinge" barna ting som de enda ikke vet selv at de har lyst på. Jeg nekter å tro at noen av toåringene etterlyser brus, så da trengs det vel strengt tatt ikke? Men er jo opp til hver og en selvsagt.
ScaryMama Skrevet 4. oktober 2008 #4 Skrevet 4. oktober 2008 Jeg kommer til å servere farris og juice. Nikolai elsker farris, og for de barna som ikke liker det kan de blande seg frem til sin egen drikk med juicen.
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 4. oktober 2008 #5 Skrevet 4. oktober 2008 Når jeg skal ha 2 års bursdag snart, så tenkte jeg å spørre om noen av barna drikker brus og da evt kjøpe inn.. Hvis ikke så serverer jeg saft eller vann..
Libido- Skrevet 4. oktober 2008 #7 Skrevet 4. oktober 2008 Jeg hadde ikke gjort det og ville ikke at min to år gamle gutt skulle blitt servert det.
Stratos med 3 barn Skrevet 4. oktober 2008 #8 Skrevet 4. oktober 2008 Men er ikke foreldrene med da og de som bestemmer hva ungen skal ha å spise? Trodde det var vanlig i 2 års lag jeg...
Libido- Skrevet 4. oktober 2008 #9 Skrevet 4. oktober 2008 tips: kjøp små juicebokser, alltid populært blant de små! Meieriet har sunne varianter mens cola har mer saft lignende varianter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå