FruBoger fødeklar Skrevet 4. oktober 2008 #2 Skrevet 4. oktober 2008 3d? jessheim er billig og veldig bra.. kvinneklinikken elle rnoe slikt.. vi var der i uke 26:) skal du på vanlig? da er det vel bare å "fake" litt vondt og reise på sykehuset:P Jeg fikk UL fordi jeg kjente så lite liv i to dager og var livredd, jeg var veldig heldig fordi de hadde en ny maskin som han drev med.. og den viste også 3D;)
♥Tiny Skrevet 4. oktober 2008 #3 Skrevet 4. oktober 2008 I sandvika tar de vel i underkant av 1000 lappen
nettie med 4 små Skrevet 4. oktober 2008 #4 Skrevet 4. oktober 2008 Vi betalte 800 i Sandvika, veldige fornøyde med legen også)
Eline på vei med nummer to Skrevet 4. oktober 2008 #5 Skrevet 4. oktober 2008 Dr Bjørn Heggelund ved Lillestrøm gynekologiske klinikk på Åråsen - koster 500 kr for nye pasienter (er man allerede registrert pasient der så koster det kun 100 kr). http://sesam.no/katalog/infoside/Lillestrøm+Gyn+Klinikk+As/1204223/3902e47e984fcb8cf079749a9d0aca7e
Angeldoll m/ desemberprinsesse Skrevet 4. oktober 2008 #6 Skrevet 4. oktober 2008 Jeg må absolutt anbefalle ultralydklinikken i Sandvika! Han som jobber der er HELT fantastisk! De tar 800kr for 45 minutter. Da vi var der lå snuppa med hodet helt gjemt vekk! Da sendte han oss ut mens han tok neste time, så fikk vi komme tilbake da 45 minutter etterpå. Da fikk vi kjempe flotte bilder for snuppa hadde snudd seg. Dette tok han ingen ting ekstra for. Absolutt å anbefale!
Gjest Skrevet 5. oktober 2008 #7 Skrevet 5. oktober 2008 Jeg kan også anbefale han i Sandvika! Kjempeflink var han, å så hyggelig også Vi fikk kjempebra bilder. Hadde også ei frøken som lå litt vanskelig til, i tillegg til å hele tiden ta hånden foran ansiktet. Men han gav seg ikke, hehe. Vi hadde siste timen på dagen, å han holdt vell på en halvtime utover de 45 min, for å få gode bilder. Eneste jeg kan "klage" på er at det var ganske vondt da han skulle sjekke kjønnet...snuppa vår ligger i seteleie, så han måtte langt ned og måtte trykke _skikkelig_ hardt for å se noe. Meeeen, det er vell egnetlig ikke noe å klage på da. www.ultralydklinikken.no er nettadressen, å du kan bestille time der Du kan også få kveldstimer noen dager hvis du trenger det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå