Gå til innhold

Dette Reimahysteriet,,,


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har liksom aldri brydd meg jeg... Men når jeg fant en reimatecdress til kr 125 så var det liksom greit. Jeg hadde aldri betalt full pris for en sånn dress.. altfor dyrt. men det er min mening da..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehehehe og derfor måtte du faktisk lage din helt egen reima-tråd:)

Skrevet

ja en gang må jo jeg følge trenden her inne og :) Vent to sek så kommer det et om porno og et om "er dette navnet fint" He he he

Skrevet

hvorfor lages det ikke en egen reimatråd her inne? :)

Skrevet

Hva er det egentlig disse Reimadressene er laget av siden de er så ufattelig mye bedre enn alle andre dresser, og dyrere også?

Og hvor mye er deres barn egentlig ute pr dag? De fleste barnehager har en utetid på omtrent 1,5-2 timer. Litt mer hvis de er på tur kanskje. Klimaet blir mildere og mildere, i fjor var det knapt en eneste dag hele vinteren hvor det var kaldere enn -5 grader her vi bor i allefall, men likevel kles jo ungene som om de skulle på snøhuletur på vidda.........Det skal jo være så avstøtende og pustende og selvregulerende og membraner fra innerst til ytterst at man skulle tro de skulle på noe slags survivaltur a la 71 grader Nord.........

Personlig tror jeg at de fleste unger ville hatt det helt supert i vanlig ulltøy og en real og grei parkdress til en fornuftig pris.

Skrevet

Det er ikke noe reimahysteri! Så slutt å mase om det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...