Gå til innhold

Hva synes dere om navnet Aurora?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Og passer det til Nikolai? Vi tenker egentlig på Andrea eller Jenny, men så liker jeg Aurora så godt...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes det er et kjempevakkert navn! Et av de fineste jentenanene jeg vet om:-)

Det passer godt med Nikolai, ja. (Men nå synes ikke jeg at navnene behøver å passe sammen heller jeg da:-)

Skrevet

Jeg er kjempeglad i navnet Aurora. Hadde vi fått ei jente, så hadde det navnet vært med på listen vår. Og det passer veldiig godt til Nikolai. (Må si at jeg synes også at Jenny er et veldig fint navn. Så god smak dere har!) :)

Skrevet

Aurora er nydelig!

Ja, synes det står godt til Nikolai.

Skrevet

nydeligste navn i verden......jenta mi heter det...:-)

Skrevet

Kjempenydelig navn:-) Minstejenta vår heter det:-)

Skrevet

Nydelig navn!

Skrevet

Liker det ikke...Men jeg digger navnet Jenny:)

Skrevet

Aurora sto som nr to på jentenavnlista mi! Nyydelig navn! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...