hurra og hei! Skrevet 4. oktober 2008 #1 Skrevet 4. oktober 2008 Og passer det til Nikolai? Vi tenker egentlig på Andrea eller Jenny, men så liker jeg Aurora så godt...
Gjest Skrevet 4. oktober 2008 #2 Skrevet 4. oktober 2008 Jeg synes det er et kjempevakkert navn! Et av de fineste jentenanene jeg vet om:-) Det passer godt med Nikolai, ja. (Men nå synes ikke jeg at navnene behøver å passe sammen heller jeg da:-)
hamsterpia Skrevet 4. oktober 2008 #3 Skrevet 4. oktober 2008 Jeg er kjempeglad i navnet Aurora. Hadde vi fått ei jente, så hadde det navnet vært med på listen vår. Og det passer veldiig godt til Nikolai. (Må si at jeg synes også at Jenny er et veldig fint navn. Så god smak dere har!)
prebs Skrevet 4. oktober 2008 #4 Skrevet 4. oktober 2008 Aurora er nydelig! Ja, synes det står godt til Nikolai.
murmelmamma Skrevet 4. oktober 2008 #5 Skrevet 4. oktober 2008 nydeligste navn i verden......jenta mi heter det...:-)
*2 LyKkEtRoLL* Skrevet 4. oktober 2008 #6 Skrevet 4. oktober 2008 Kjempenydelig navn:-) Minstejenta vår heter det:-)
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 4. oktober 2008 #8 Skrevet 4. oktober 2008 Liker det ikke...Men jeg digger navnet Jenny:)
ifie Skrevet 4. oktober 2008 #9 Skrevet 4. oktober 2008 Aurora sto som nr to på jentenavnlista mi! Nyydelig navn!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå