LilleTrille med en tulle Skrevet 4. oktober 2008 #1 Skrevet 4. oktober 2008 I dag tidlig etter en runde i senga så fikk jeg helt sykt vondt nederst i magen, ved underlivet. Det var ikke mageknipe. Dette var noe helt annet? Og veldig vondt, klarte ikke stå, ligge eller sitte. Satt i ca en halvtime og sa au, au au, så ga det verste seg. Men er fremdeles veldig øm, og spesielt når jeg trykker/presser litt der nede. Ouf. Det var skikkelig skummelt og vondt.... Håper ikke det er noe alvorlig. Men noen som har opplevd dette i forbindelse med evt graviditet? Kan det være tegn på at noe gror der eller? Tenkte liksom vi hadde skadet den etter sex med en god del "bunning". IKM tirsdag/onsdag. Håper på svar=)
LilleTrille med en tulle Skrevet 5. oktober 2008 Forfatter #2 Skrevet 5. oktober 2008 Nei nå dytter jeg:) Evt kan det være festesmerter ca 10 dager etter el?
Gjest Skrevet 5. oktober 2008 #3 Skrevet 5. oktober 2008 Jeg vet egentlig ikke, men siden du ikke har blødd noenting trenger det ikke være noe galt. Jeg har hatt en SA for et halvt år siden, og da hadde jeg en dag med slike smerter som du beskriver. Samtidig at jeg blødde mye da..
mortilgutt Skrevet 6. oktober 2008 #4 Skrevet 6. oktober 2008 Ja! Dei smertene kjenner eg att!!! Hos meg passa det med tida då dei små skulle festa seg (har vore til prøverør så eg har kontrollen på dagar). Fekk ekstra vondt etter samleie. Me hadde ikkje lov å ha samleie før ei veke etter egginnsetting, så det var etter det. Så eg trur ikkje det skulle ha noko å sei på den litle i magen. Eg har ikkje hatt blødning så alt er nok ok. Eg har litt smerter av og til endå (er i 5.veke), men no utvikler navlesnora seg så det er vel litt smerter med det og....Smertene minner om menssmerter, men er ulike like vel..... Trur ikkje det er så lenge før du kan testa deg, 14.-16. dag bør det kanskje slå ut på test. Dersom du er så nervøs vil eg oppfordra deg til å ta kontakt med fastlegen din. Det KAN jo ver andre ting óg..... Lukke til, og håpar det beste for deg!!! =D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå