Gå til innhold

noen som har hatt cyste her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg fikk vite hos legen at jeg har en cyste..

vet ikke helt hvor egentlig,men på ultralyd var den rett nedefor livmoren.

Hva har dere gjort med den?

Jeg har fått beskjed om at jeg skal vente og se om den sprekker av seg selv.Og hører mange sier at det er DRIT vondt hvis den sprekker.

så nå går jeg og tenker på det 24 timer i døgnet om den skal sprekke..=/

Har noen opplevd noe av det samme?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja jeg har:o( Og ja det gjør driiiit vondt når den sprekker. Jeg hadde så enorme smerter i magen, at jeg blei innlagt på sykehuset. Og det var en lettelse når de kunne se på ultralyd at det var en cyste på den ene eggstokken som hadde sprukket, og at det ikke var noe farlig. Men en grusom opplevelse, trodde jeg skulle dø av smerte når jeg kom til legen.. Uff, misunner deg ikke. Håper ikke det blir like vondt for deg!

Skrevet

syns det er litt idiotisk at man skal gå å vente på at den sprekker hvis det er såå vondt...uff=(greier ikke tenke på noe annet jeg

Skrevet

Ja huff.. hvordan oppdaget de den? Rart de ikke kan fjerne den..

Skrevet

jeg hadde, og den fjernet de via navelen..

jævlig vond å ha og veldig deilig å bli kvitt...

Skrevet

vet ikke..men kunne ønske jeg kunne fjerne den...skulle tilbake om 2 mnd for å se om den fortsatt er der...

Skrevet

Hvor vondt det er kommer an på personen.. Første gang jeg hadde cyste som sprakk var jeg 14 år og ble innlagt på sykehus med sterke smerter. Nå har jeg de siste årene hatt cyster før hver menstruasjon, som vokser seg store og vonde og sprekker. Men nå fungerer jeg alikevel. Blir det for jævlig fungerer smertestillende også..

er ikke det at den sprekker som er så vondt, men all væsken fra den som presser på etterpå..

Slutt å tenke på det.. Er ikke sååå ille når den sprekker, man er bare ikke så forberedt når det først skjer. Overlever nok dette du også. =)

Skrevet

ok..ja håper det..er bare så slitsomt å gå å vente på at den skal sprekke,når jeg likosm er forberedt på at det skal gjøre drit vondt..noen som vet om det er større sjanse for at den sprekker om man beveger på seg?

Skrevet

Jeg har hatt cyster mange ganger, og har aldri merket det når de har sprukket. Er nok veldig forskjellig om det gjør vondt. De fleste har cyster fra tid til annen på eggstokkene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...