Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2008 #1 Skrevet 4. oktober 2008 skriver her for jeg vil være annonym Hvordan var dere der nede etter fødeslen. trang, vid, samme som før? Og når hadde dere sex første gang og var dere litt vide da? Jeg hadde sex 1. gang i går. 7 uker etter. Spurte så min sambo om det var anderledes..nei sa han. Skal jeg tro på han hehe.. trudde kanskje alle ville være litt vid i begynnelsen. Kanskje han ikke tørte å svare noe annet hehe. Men jeg selv merket heller ikke noe forskjell enn før..
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2008 #2 Skrevet 5. oktober 2008 Tror det var 3 uker etter, og jeg merket ingen spesiell forskjell på "vidden". Sambo har hele tiden hevdet at han helle rikke merket noen spes forskjell, men jeg har vært flink med knipinga da.. Bare knip så er du sikker på at du gjør ditt for at det ikke blir vidt der nede- i tillegg er det jo viktig for ditt eget underlivs del å stramme opp
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2008 #3 Skrevet 5. oktober 2008 driver å kniper, men husker ikke å gjøre det hver dag da
Gjest Skrevet 5. oktober 2008 #4 Skrevet 5. oktober 2008 3uker etter fødsel her. Både jeg og mannen syns det var trangere, og da behagelig trangt. (Mulig fordi jeg anspente meg litt da)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå