Gå til innhold

Mange som ble / er hissig under graviditeten?.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kjenner faktisk ikke igjen meg selv, så hissig er jeg. Vanligvis biter jeg det i meg når folk irriterer meg, men ikke nå lenger. Har hatt en del episoder i det siste, bla i dag. Jeg skulle handle mat, og mens jeg la på båndet kom det en mann å stilte seg i kø. Det irriterende var at han stadigvekk kjørte handlevogna inni meg. Skjedde en par ganger, og igjen da jeg skulle pakke varene. Plutselig glefset jeg til han "Nei men det var voldsomt da!!" Ikke det styggeste selvfølgelig, men forholdsvis sur og streng i stemmen. Mannen mumlet beklager, men jeg tok bare varene mine og gikk. Ble litt flau etterpå, men synes samtidig at det var på sin plass he he.

Å nå håper jeg virkelig flere har blitt hissige og hormonelle?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg var helt sinnsyk... mannevond var jeg... skjønner ikke at typen holdt ut... hihi men jeg ble nok værre en deg, for jeg hadde glefset til han uansett hvis han hadde kjørt handlevogna inni meg flere ganger:p

Skrevet

Joda - man bør ikke presse meg for mye når det er baby i magen min, særlig ikke hvis jeg i tillegg er sliten.

Skrevet

jeg merket ikke noe til dette når jeg gikk gravid med snuppa, men denne gangen er jeg så sint at jeg kan eksplodere hehe!! jeg tuter, kjefter og er rimlig utilregnelig når jeg møter idioter i trafikken om dagen hehe.. har også kjeftet på endel i butikk køen når de står opp meg eller kjører inni meg med handlevogna. snuppa merker nok også at jeg har kort lunte, for er mye diskusjoner mellom oss om dagen, som jeg normalt ville unngått. heldigvis så bor jeg ikke med kjærsten min, for tror jammen han hadde fått gjennomgå også nå når jeg kjenner etter hehehe... har bare 6 mnd igjen da, så dette kan bli spennende :P

Skrevet

Ja i andre trimester: hoi så sinna mammo var. Prøvde å ta meg sammen, men iblandt så klikka det berre. "Voksne meg" knuste ein pyntegreie, ein tallerken og velta øla til mannen i reint raseri. Det gjekk ikkje så godt i møte sjå mannen så me måtte sette oss ned og ha heile praten: mammo-er-ute-av-kontroll,-me-gjer-så-godt-ho-kan-praten

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...