Gå til innhold

Skummelt å teste når man virkelig håper!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vanskelig å skille forskjell på fakta og "på liksom" når man prøver å bli gravid! Har ikke hatt tr siden 10.august, men har testa mye negativt etter det. Aner derfor denne mnd ikke når el eller ikm er. Men for 2 dager siden fikk jeg halsbrann for første gang siden jeg gikk gravid sist. Og i går og idag har jeg stadig vekk hatt noe som minner veldig om den berømmelige metallsmaken i munnen.

Du verden så spennende det er å prøve! Har en test liggende i skapet og lurer veldig på om ikke jeg må bruke den i morgen. Men det er veldig skummelt, er så skuffende å få negativt. Tror ikke tr er på vei heller, har forsøkt meg på tappetafsing, og etter hva jeg kan skjønne så er den både høyt oppe, bakovervendt og hard.

Måtte bare skrive det ned et sted! :) Er så kjedelig å gå sånn å lure helt alene uten å kunne si det til noen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal tappen være høyt oppe, bakovervendt og hard ved tidlig graviditet? :-)

Skrevet

Jeg er temmelig fersk og nybegynner på det tappetaffsings-greiene, men jeg har iallefall skjønt at den ikke er slik når tr kommer. Da skal den visst være myk og lav. Men har igrunn også skjønt at det er sinnsykt individuellt :)

Skrevet

Hmmm....jeg blir ihvertfall gla dersom det e tilfellet :-) (At den er bakovervendt og sånn ved tidlig graviditet) ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...