Gå til innhold

er ikke dette litt sært???????


Anbefalte innlegg

Skrevet

i dag hadde jeg barnebursdag til 3 åringen min. hadde invitert barn fra barnehagen, og det kom 6 barn. de storkoste seg :-)

men... det var et barn som ikke fikk lov til å få noe! hun fikk et kakestykke av meg. veldig lite, men jeg regnet med at det var greit, for jeg ga jo alle de andre. (må si at jeg vet at ungen ikke har noen sukkersyke eller noe, men at det er moren som har sterke meninger her.)

men etter det kakestykket var det nok. vi hadde jo skåler med både godteri og chips, og barna drakk brus.. jenta fikk ikke brus, hadde fryktelig lyst på godteri og chips, men moren lot henne sitte der, ved boret med alle de andre som spiste og koste seg, og sa nei, og dyttet alt bort fra henne!

ikke fikk hun ta mer kake heller... og da jeg ga alle barna en liten godtepose sa moren bestemt nei, og du så jo jenta ble skuffet som ikke fikk godteri og ballonger..

 

jeg fikk helt vondt jeg, og syntes fryktelig synd på henne.... men det er kanskje bare meg??? er ikke dette litt sært? godteri og kake må da være lov i bursdag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ganske så sært vil nå jeg si...

Skrevet

Jo, det er sært.

Veldig også!!

Det var sikkert ingen god opplevelse for vesle jenta. Stakkar.

Skrevet

Det er det verste jeg har hørt, stakkars liten! Man vil vel ikke skille ungen sin fra fellesskapet? Så morsomt at denne jente må være utenfor, slik kan iallefall allergiunger få en sorgreaksjon av iallefall.

Selv har jeg jo hatt allergiunger, men da sørget for flere fullgode alternativer i slike sammenhenger, nettopp for å unngå sllikt.

Min mor droppet t.o.m.marsipankaken på sin 70-årsdag for ikke at eldstemann skulle føle seg utenfor i selskapet.

Skrevet

Værste jeg har hørt!!!!

En ting er at du ikke vil at barnet skal spise godteri og kaker,men da holder du barnet hjemme og ikke utsette det stakkars barnet for en som grusom opplevelse!

Rein tortur dtte jo,for et lite barn.

Skrevet

Om det ikke var sykdom som var grunn til dette, så er det veldig dårlig gjort. Jenta stenges ute fra det sosiale selskapet. Om hun feks hadde diabetes, så kunne jo foreldrene ha sagt fra i god tid, slik at du kunne ha ha planlagt bursdagsmenyen litt, men i de fleste tilfeller forventer ikke folk slikt, og har heller med seg noe.

 

Stakkars jente. Ikke fordi hun ikke fikk spise godteri, men fordi hun ikke fikk delta i festen på lik linje med de andre barna.

Skrevet

Litt spesielt ja! Men hvorfor fikk hun ikke ballonger? Er det noe sånn Jehovas Vitner eller noe avart kanskje?

Skrevet

kan ikke alle fostre opp sine barn på den måten de syns er best (så lenge det ikke er og skade ungen) jeg hadde latt snuppa dytte i seg alt hun ville ha i en bursdag, men nå vet jo ikke du om kansje hu hadde en grunn til og si nei heller?

Skrevet

nei jeg vet det ikke er sykdom, for jeg har vært på foreldremøte med moren, der hun tydelig har utrykket sitt sukkerhysteri.... men men....

 

hadde det vært en sykdom burde jo moren sakt noe, slik at jeg kunne inkludere denne jenta også. kunne jo byttet ut godteri med frukt for eksempel....

 

jeg synes heller ikke synd på henne for at hun ikke fikk snop i og for seg, men tenk så fælt å sitte å se de andre koser seg, leker og tuller, og der sitter hun, og får ikke være med! alle andre får liksom... men ikke hun.... hun må jo ha følt seg veldig utafor! og hun så veldig trist ut....

Skrevet

veeeldig sært. Synes synd på jenta. Vi passer på at det ikke blir for mye sukker og usunt her hos oss også, men når gutten er i bursdag er det fritt frem. Da får han proppe i seg til han stuper hvis han vil;)|

Skrevet

Ufff ... stakkars!!!! Uansett om det er en bakenforliggende grunn eller ikke ... så burde mamman i hvert fall hatt et alternativ å gi den lille jenta...:(

Skrevet

Herregud! Stakkars jente.Moren burde heller da ha holdt jentungen hjemme isteden for å la henne sitte der å se på de andre barna.

Skrevet

Huff, stakkars. Mor og far var også kjempestrenge med godterier og jeg tror det er noe av grunnen til at jeg spiser så mye av det nå. Har ikke et avslappa forhold til det.

Skrevet

Dette er mere til du lengere opp som begynte å snakke om ballonger....

Måtte bare le når jeg leste du skrev at dem kanskje var jehovas vitner siden dem ikke fikk ballonger hihi..

 

Mange merkelige meninger om andre trosrettninger innimellom. Har masse familie som er det og dem er helt normale. Og ungene der koser seg med gotteri og ballonger som alle andre. Men dem feirer ikke jul og bursdager. Ellers helt normale mennesker.

 

Måtte bare si det.

 

 

Skrevet

Signerer "Rett meg om jeg aldri tar feil". Mine foreldre var ekstremt strenge med godterier og søtt, og jeg har heller ikke et avslappa forhold til det som voksen...

 

Prøver å kjøre en mellomting med ungene våre. Veldig streng generelt, men det er lov med kake og godter ved spesielle anledninger som bursdag osv.

Skrevet

Uff, stakkars jente... Tror de sukkerhysteriske foreldrene gjør seg selv en kjempestor bjørnetjeneste...

Skrevet

at det går ann, er ikke hver dag det er bursdag.

Skrevet

Da får du bare fortsette å le for de jeg kjenner som er Jehovas Vitner er ikke som alle oss andre! Og det var bare et forslag for jeg ser INGEN grunner til at ballonger ikke kan "nytes". MEN da fikk i hvertfall du en god latter!

Ha en god kveld

Skrevet

Huff,fikk litt vondt av den jenten jeg nå..Hørtes rart ut..

Gjest Nydelige Christina+FØDEKLAR!
Skrevet

Herregud. stakkars jente da, kunne vel moren bare holdt henne hjemme da heller??

Klart hun blir fristet, det er jo ett barneselskap..og ikke skjønner jeg moren..når jeg var liten var det iallefall ikke gulrøtter og kålerabi vi fikk servert i ett barneselskap liksom! sært.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...