Gå til innhold

Lure på om jeg er gravid..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er litt usikker på når ikm er da jeg har litt ustabile sykluser, men er 5 uker siden forrige mens nå. Forrige lørdag våknet jeg av at jeg var superkvalm og måte opp og kaste opp. Var i litt dåli form den dagen, men det gav seg med det. Har den siste uka vært sinnsykt oppblåst i magen, og siden onsdag har jeg hatt diare og vært småkvalm (kastet opp en dag) Tenkte først omgangssyke, men føler meg ikke syk ellers, og kjenner ingen andre som har det akkurat nå heller.

Tok en CB i formiddag, (ikke på morgenurin da) og den viste først ingenting. En liten halvtime senere kunne jeg skimte en svak strek, og i løpet av et par timer var det kommet frem en klar blå strek. Den var tynn som en sytråd, men veldig klar blå.

Noen som har opplevd det samme?

Må vel teste på nytt tenker jeg, på morgenen.. Klarer bare ikke å tenke på noe annet akkurat nå........ Ønsker meg veldig et lite nurk, slutta på p-pilla i januar å enda har ingenting skjedd..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ta en test da så får du svaret, ingen hær inne kan vite om du er gravid eller ikke

Skrevet

ta en test oss legen skulle det stå

Skrevet

Nei selvførgeli kan ingen her inne vite det.. :)

Lurte bare på om det karnsje var noen av dere som er gravide som har hatt slike symptomer, eller om det er for tidligt..?

Vet at man skal lese av testen innen 5 minutter, men ble så usikker når det plutseli kom en blå strek etter en times tid.

Har testet mange ganger tidligere, og det har aldri skjedd før..

Men må vell bare smøre meg med tålmodighet og vente til mandag før jeg tester på nytt...

Skrevet

Det samme skjedde med meg denne gangen også. Ingen strek etter 5 min, men etter ca 30 min kom det svak strek. Viste seg at jeg var gravid. Er nå i uke 26!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...