Lita tulle & stor gutt <3 Skrevet 4. oktober 2008 #1 Skrevet 4. oktober 2008 Hvor lenge har dere/ kan dere få brukt vogna?? Tenker på sportsdelen..Hører mange som sier at den er kort i ryggen, og man får brukt den opp til barnet er 2 år- men det er jo individuelt hvor lang barnet er osvosv.. Skal ha vogn nr 2, da Simovogna skal i bhg. Og har falt pladask for denne, så lett og trille, enkel å slå sammen, tar liten plass når den settes på høykant i bakrommet på bilen..Ypperlig for oss!! Men; vi har en lang gutt (eller, han er lang nå, 6 mnd snart/70cm), men vi vet jo ikke hvor fort han vil vokse.. Er det da dumt å kjøpe denne vogna? Vi har jo Simovogna som kan brukes hjemme også- om det skulle knipe, lissom..Bare "MÅ" ha den vogna, hehe.. Skal kjøpe den brukt da, så blir jo ikke like himla dyrt som i butikken..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå