Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2008 #2 Skrevet 4. oktober 2008 Nei, nei, nei. Hvis ikke du eller faren er engelsk da.
Duracella Skrevet 4. oktober 2008 #4 Skrevet 4. oktober 2008 Tja, vet du hvordan det uttales da? Vil bli et lite helvete for ungen, å alltid måtte få navnet sitt feil uttalt i norge. Tror navnet opprinnelig er irsk eller walisisk.
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 4. oktober 2008 #5 Skrevet 4. oktober 2008 Kjempe fint irsk navn.Men ville ikke kalt barnet mitt det ,vist jeg ikke hadde bodd i et engelsktalende land. Bestemoren min kommer fra Irland og det er så mange vakre irske navn i slekta ,men kan ikke bruke de her i Norge,men hadde jeg bodd i Irland så hadde Sinead vært på lista mi.
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2008 #6 Skrevet 4. oktober 2008 Datteren min heter det, trodde selv det skulle bli vanskelig å få andre til å forstå navnet, eller utale det men det går kjempefint:) Faren hennes er irsk så derfor ble det navnet.. Det er irsk og betyr "God's grace" eller noe lignende..
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2008 #7 Skrevet 4. oktober 2008 Legg navnedebatten til Navnedebatten! Vær så snill!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå