Gå til innhold

Nå gir jeg opp....... :(


Anbefalte innlegg

Gjest trønder25århar1avhver06og08:)
Skrevet

Gutten vår har fått falsk krupp igjen å dattra vår har 40 i feber å snørrete. Å den ene katten vår døde i går..

 

trodde jeg hadde nok fra før.. SYTE, SYTE..

 

Hvordan går d her inne da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stakkar deg!! Ja jeg skjønner at du ikke har det lett nå. Syke barn er ikke noe gøy og på toppen av det hele så har du mista katten!

 

Jeg skal ikke klage så hardt over at jeg har så fæl halsbetennelse jeg da! Jeg er faktisk litt bedre i form også idag selv om halsen og hosten er forferdelig.

 

God bedring til barna dine og kondolerer for tapet av katten din!

Sender noen varme trøsteklemmer til deg lille venn =)

 

Skrevet

Ja bruk denne siden til å syte på, det er alltid godt å få ut tanker og slikt..

 

Er ikke absolutt ikke når alt kommer slikt på en gang!! håper det snur fort så de begge blir friske fort!!

Riktig god bedring til de begge to. God klem:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...