Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2008 #1 Skrevet 4. oktober 2008 Jeg hadde en krangel med en jente som har vært min aller beste venninne i mange år. Vi var begge kjipe under kranglen. Det var en fyllekrangel. Aldri snakket med hun etterpå. Hun og mannen flyttet nordover rett etterpå. Synes uansett at det er trist jeg da, for vi har delt veldig mye og ingen har gjort noe utilgivelig. Har lyst å adde henne på facebook. Gjorde det for 2 år siden, rett etter kranglen, da avviste hun meg. Kan jeg sende en ny request?
Bæ bæ lille lam:)™ Skrevet 4. oktober 2008 #2 Skrevet 4. oktober 2008 Det er jo bare til å prøve,da har du iallefall prøvd:) Det er trist når dumme krangler ødelegger vennskap..
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2008 #3 Skrevet 4. oktober 2008 Jeg syntes det virke litt teit å prøve å adde henne som venn etter at dere ikke har snakket sammen etter krangelen. Kan du ikke bare ringe henne da?
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2008 #4 Skrevet 4. oktober 2008 Prøv. Det kan jo være hun har angret litt hun også. Kanskje hun blir kjempeglad.
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2008 #5 Skrevet 4. oktober 2008 jo vi har foressten snakka sammen endel på msn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå