Attpåklatten :-)™ Skrevet 4. oktober 2008 #1 Skrevet 4. oktober 2008 rosa trådt inn i lekeland-verdenen og hun digget det:-) Bånn gass, full fart og høyt tempo i et par timer passer den aktive kroppen perfekt! Her fikk hun tydeligvis være både vill og gal på en gang og det er gøy:-))) Nå skal vi snart spise mat og ha deilig sjokolademousse til dessert (ja jeg så på Nigella på Senfredag i går;-) og så er det bussanlull her i huset. Sambo og eldste på jobb, mellomste med kjærestebesøk og da skal jammen jeg se film og kose meg med liten sovende rosa tett inntil:-) Ha en super lørdagskveld jenter - kanskje vi snakkes:-)
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 4. oktober 2008 #2 Skrevet 4. oktober 2008 Kos deg, du kjære Hærpefniseguri!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 4. oktober 2008 #3 Skrevet 4. oktober 2008 Full fart har vi også hatt..... inkl.bade og lekeland:o) De har så godt av å holde tempoet oppe disse små.. Jeg så også på Nigella....og jeg sier bare mmmmmmmmmmmmm Kose deg med film, vi snakkes.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 4. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 4. oktober 2008 Vi koser og vi koser:-) Og den sjokosaken var bare snadderforenglefs altså:-) Sambo ba meg pent om å spare masse til han kommer hjem i natt:-) Hmmmm...........kanskje man kan finne på noe morsomt gitt..........moahahahaha:-)
Gjest Skrevet 5. oktober 2008 #5 Skrevet 5. oktober 2008 Høres ut som en hyggelig lørdag :-D Vi har fått dilla på Becks, krim, bra serie !
Attpåklatten :-)™ Skrevet 5. oktober 2008 Forfatter #7 Skrevet 5. oktober 2008 Beck er KONGE:-) Spesielt Mikael Persbrandt sin rollefigur;-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå