to jenter og ett gull i magen Skrevet 4. oktober 2008 #1 Skrevet 4. oktober 2008 både slim og ikke slim, rødt, rosa og brunt. alle regnbuens farger he he:) ikke mengder ennå så jeg trenger bind men regner med det kommer. en festeblødning skal vel ikke være så lenge og mye.
du og jeg og vi to Skrevet 4. oktober 2008 #2 Skrevet 4. oktober 2008 Tja, jeg krysser nå fingrene uansett! Og hvis ikke, må du ha lykke til i neste pp. Den sitter nok snart skal du se!
Gjest nanny carrie Skrevet 4. oktober 2008 #3 Skrevet 4. oktober 2008 Ja huff og huff............ Bedre lykke neste gang...
Gjest nanny carrie Skrevet 4. oktober 2008 #4 Skrevet 4. oktober 2008 Hæ... Sånn skulle det stå: Ja huff og huff, vet hvordan det er.. det er faktisk kjipest å få mensen i 1pp.. tilslutt venter man bare på den ;-)
Gjest det spirer og gror - FØDEKLAAR Skrevet 4. oktober 2008 #5 Skrevet 4. oktober 2008 *dumme meg* .. meeen.. 2pp?? 1pp??
to jenter og ett gull i magen Skrevet 4. oktober 2008 Forfatter #6 Skrevet 4. oktober 2008 byttet om til 2pp nå siden jeg regner med den første er over:) noen mener det kan være festeblødning men jeg aner virkelig ikke:)
to jenter og ett gull i magen Skrevet 4. oktober 2008 Forfatter #8 Skrevet 4. oktober 2008 i går men negativt. men det som gjør meg forvirra er at sist mens kom forsent så skulle tro syklusen denne gangen da ble lenger. men tydeligvis ikke siden det kommer blod nå. husker ikke antall dager heller.er på dag 28 i dag.
to jenter og ett gull i magen Skrevet 4. oktober 2008 Forfatter #9 Skrevet 4. oktober 2008 jeg får se ann til i morra. men fortsetter dette utover morra dagen og er det nok ikke annet enn mens som kommer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå