Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2008 #1 Skrevet 4. oktober 2008 Jeg satt inn kobberspiral i april og fra siden Mai har jeg fått mensen på samme dato vær mnd.... Men nå er den nesten 1 uker over.. Hva kan det være da?? Ser liksom ikke noe grunn til at den skal bli borte heller.. Noen flere med kobberspiral som har "mistet" mensen er mnd?
~Roskva~ Skrevet 4. oktober 2008 #2 Skrevet 4. oktober 2008 Det kan være en helt vanlig forstyrrelse som blir borte til neste måned. eller så kan det være at du er gravid - spiralen KAN ha falt ut (sjekk om du finner trådene som henger ut av livorhalsen), eller egget kan ha festet seg til tross for spiralen (uvanlig, men det har skjedd før).. Jeg ville tatt en graviditetstest. Er den positiv, så ring legen din. Er den negativ, så vent en måned eller to til før du eventuelt ringer legen :-) Lykke til.
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2008 #3 Skrevet 4. oktober 2008 Ok.. Skal prøve å kjenne etter noen tråder.. Håper bare på at jeg får en mnd "fri" og at mensen kommer tilbake neste mnd... Men dem siste dagene har jeg hatt en del utflod med litt lys rosa farge (en gang).. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå