to jenter og ett gull i magen Skrevet 4. oktober 2008 #1 Skrevet 4. oktober 2008 begynt med litt blod i går og har hatt i hele dag. ikke trengt bind, men er brunt, rødt, rosa, både med og uten slim he he:) så regner med dette er mens og ikke festeblødning. håpe det klaffer på 2pp:)
Musemor med tre søte små Skrevet 4. oktober 2008 #2 Skrevet 4. oktober 2008 Hei TR kom også på besøk til meg idag, så jeg følger deg inn i 2. pp. Skal se det klaffer for oss begge denne gang :-) Lykke til
to jenter og ett gull i magen Skrevet 4. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 4. oktober 2008 kanskje vi har prøvd for hardt he he:) da får vi ikm lørdag 1 november begge to da:) om jeg kan regne dette greiene jeg har som først dag mens:)
Musemor med tre søte små Skrevet 4. oktober 2008 #4 Skrevet 4. oktober 2008 Jeg har litt lange og variable perioder når jeg brukte minipillen som jeg sluttet med for 6 uker siden. se ut som jeg har fått samme lengde på perioden som jeg hadde når jeg prøvde på Linus, så da får jeg ikke IKM før 7. november ;-(
to jenter og ett gull i magen Skrevet 4. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 4. oktober 2008 leeenge til altså min mens kom vel nesten ei uke forsent sist så den har jo stabilisert seg tydeligvis og gått til 28 dager igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå