Gå til innhold

trenger litt tips her nå..


Anbefalte innlegg

Skrevet

vi er sultne ;)

 

vil lage noe med kjøttdeig (har en som må spises)

 

har diverse i skuff å frys, her er litt:

potetstappe

pasta

ost

agurk

tacokrydder

diverse sauser (pepper, brun, kylling)

pastaplater

bacon

 

hva kan vi lage? trenger ikke bruke alt å har litt til.. kom gjerne med tips ;)

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da lager du kjøttdeig med taco krydder. potetstappe og har i ildfast form og ost på...

 

 

Først kjøttet så potetstappen så ost... nam nam

Skrevet

Jeg ville lagd taco! Har så lyst på taco...

Skrevet

det kan vi prøve :) tusen takk for svar :)

Skrevet

det ville eg og ha, me i mangler en god del ting da :P

Skrevet

Hehe, når man har så lyst på taco som jeg har, så ser man gjennom fingrene med det!

Skrevet

eg MÅ ha rømme å salat til taco. å selfølgli lefser. men det har vi ikkje.. så får ha taco en annen dag ;)

Skrevet

Langt til butikken? Jaja, du har jo fått et godt forslag lengre oppe her;)

Skrevet

hehe, nei, men er så kaldt ute at eg ikke orker å gå ut :P å sambo ser kamp.. så blir nok med den potetstappa å kjøttdeig.. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...