Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2008 #1 Skrevet 4. oktober 2008 jeg synes det er nydelige =) hva med dere ?
ScaryMama Skrevet 4. oktober 2008 #2 Skrevet 4. oktober 2008 Cassandra går til nød, Bettina syns jeg er helt forferdelig.
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2008 #3 Skrevet 4. oktober 2008 kjempe fine navn, ser for meg 2 søte blonde jenter.
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2008 #6 Skrevet 4. oktober 2008 Cassandra, flott hvis du er italiensk:) Bettina er jeg usikker på. Ville ikke valgt de navnene selv.
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2008 #7 Skrevet 4. oktober 2008 NEI,NEI,NEI,NEI,NEI,NEI,NEI,NEI,NEI,NEI,NEI,NEI,NEI,NEI,NEI,NEI,NEI,NEI,NEI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2008 #10 Skrevet 4. oktober 2008 He he, nei synes ikke de er spesielt fine..Men derfor burde du ta de, de blir sikkert poppis om fem år..
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2008 #11 Skrevet 4. oktober 2008 Så forferdelig harry!! Bettina er verst!!
Elin1980 Skrevet 4. oktober 2008 #12 Skrevet 4. oktober 2008 Synes de er kjempe fine jeg da Kjenner en som har en vakker datter som heter cassandra og liker det navnet godt
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2008 #13 Skrevet 4. oktober 2008 JAJAJAJAJA! Bettina er et kjempefint navn!
birrisj05.02.09 Skrevet 4. oktober 2008 #15 Skrevet 4. oktober 2008 Cassandra er nydelig! Bettina er jeg litt mer skeptisk til, men det er ikke stygt..
Grillet kylling Skrevet 5. oktober 2008 #16 Skrevet 5. oktober 2008 Jeg kjenner ei som heter Lilly Bettina. Synes det er et nydelig navn. Pen og kjekk jente er hun:)
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2008 #18 Skrevet 5. oktober 2008 Stakkars barn som blir kaldt dette i 2008. Foreldre med dårlig smak må jeg si!!!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå