Gå til innhold

Hva er det med folk egentlig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er det med folk som tror dem kan fortelle deg, en vilt ,hva dem mener om det du gjør? Leste nå om hun som hadde fått kjeft på StorO senteret fordi ungen sitter i vogn. Det er jo bare helt utrolig.

Selv har jeg i dag vært en tur på Ikea. Der virket det som om det skjedde noe med en del folk når dem kom inn døra der. Virket som om egoismen slo til for fullt og at evnen til å være hyggelig og ta litt hensyn til medmennesker forsvant gitt.

Jeg hadde minstemann i vogn og flere ganger opplevde jeg at folk stillte seg forran vogna og ikke rikket seg. En ting hadde vært om dem ikke viste at vi sto der, men jeg vet at vi ble sett uten at dem gadd å rikke på seg. Endte jo med at jeg måtte lirke vognen rundt hyllene og andre mennesker for å komme meg videre. Ja, jeg vet at Ikea er et sant helvette og at det er mye folk der. Men det må jo gå ann og vise litt folkeskikk og medmenneskelighet for det? Jeg klarte i alle fall å pass på at vi ikke gikk i veien for andre eller stanset opp sånn at andre ikke kom frem.

Kjenner jeg blir matt..

Er dere enige i mitt synspunkt her? Gjelder ikke bare Ikea, men det var der jeg var i dag. Har opplevd lignende i matbutikker og på sentrer.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Joda, sånn er det ofte, og spesielt lørdag formiddag. Unngår steder som IKEA da ;-)

Skrevet

Jeg skjønner ikke at folk klarer å være så jævlige, egoistiske og frekke mot andre mennesker. Hadde jeg aldri klart.

Men det sier jo litt om hvilken oppdragelse enkelte folk har fått.

Skrevet

Jeg sier unnskyld, kan jeg få komme forbi og smiler, så har jeg mitt på det tørre. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...