Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2008 #1 Skrevet 4. oktober 2008 har fått vite at jeg venter en jente, å har litt lyst til at hun skal hete veronica. synes dobbelt navn er fint å så har tenkt litt på veronica-jeanett . hva synes dere ?
prebs Skrevet 4. oktober 2008 #2 Skrevet 4. oktober 2008 Jeg liker hverken Veronica eller Jeanette - og slettes ikke sammen, sorry...Victoria liker jeg mye bedre: )
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2008 #3 Skrevet 4. oktober 2008 Jeg liker ikke å si at jeg ikke liker et navn andre syntes er pent, men Veronica-Jeanett syntes jeg ikke noe om i det heletatt. Ikke sammen og ikke alene:( Men det viktigste er jo om foreldrene liker det!
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2008 #4 Skrevet 4. oktober 2008 tenker orderud med en gang jeg, hu har ødelagt det navnet for meg..
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2008 #5 Skrevet 4. oktober 2008 synes ikke veronica er så fint, men veronica-jeanett synes jeg egentling var litt fint =P
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2008 #6 Skrevet 4. oktober 2008 Jeg heter Veronica og har alltid fått masse skryt for det navnet.. SÅ DET SÅÅ! Hehe..
Bøllefrød Skrevet 4. oktober 2008 #7 Skrevet 4. oktober 2008 haha, jeg hëter veronica-jeanett =) artig =P synes ikke veronica er noe fint, men jeanett liker jeg =P sammen synes jeg heller ikke navna er så fine.
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2008 #8 Skrevet 4. oktober 2008 Litt vel 80 talls for min smak.... Ville heller aldri kalt barnet mitt andre 80 talls navn som monika, kristin etc heller...
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2008 #9 Skrevet 4. oktober 2008 nei det er jo mye bedre å kalle barna sine for amalie, emma, leah, lucas osv som alle heter nå for tiden! kremt.. heter veronica skjønner du..
Bæ bæ lille lam:)™ Skrevet 4. oktober 2008 #10 Skrevet 4. oktober 2008 Veronika er fint,med K,for det heter jeg:) Jeanett er oså fint,men kanskje ikke navnene passer helt sammn..
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2008 #11 Skrevet 4. oktober 2008 Det blir bare Orderud for meg. Navnet er ødelagt.
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2008 #12 Skrevet 4. oktober 2008 Liker ikke veronica, men det er pga assosiasjoner jeg har til en viss person jeg ikke vil ha mer med å gjøre i livet mitt. Jeanette er fint navn.
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2008 #14 Skrevet 4. oktober 2008 Her sier folk Ver o nikka, så syntes ikke det er noe fint. Blir litt bedre med normal utale, men syntes nok det er litt 80-tall. Veronica Jeanette klinger overhodet ikke sammen i mine ører.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå