Gå til innhold

Klarer jeg 3 uker borte fra kidsa....???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ett stort dilemma...

Har i alle år hatt psoriasis, og nå er er det så gale som det aldri har vært før, har vondt i ledd og det blir bare fler og fler utbrudd.

Men så kan jeg dra på behandlingsreise til syden, i 3 uker... og da vet jeg at jeg blir ganske bra.... men det som holder meg tilbake er kidsa. Hvordan overleve 3 uker uten de???

Noen her som har vært like lenge borte fra kida som kan fortelle meg hvordan det var?? Eller noen som har gode råd om hva jeg gjør???

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har akkurat vært borte en uke - det gikk veldig bra, hadde fint klart en uke til.Siste uka blir nok tung - men det er klart du skal dra:-) Det er bare sunt å savne hverandre innimellom:-) God tur:-)

Skrevet

Hadde ikke klart det.. for feriens skyld - men i ditt tilfelle så høres det ut som om jeg måtte ha vurdert det en ekstra gang.

Kan det ikke ordnes slik at du er der i to uker, så kommer barna på ferie den siste uka??

Skrevet

Vet du hva, tenk på at du blir mye bedre og kan gjøre morsomme ting med dem når du kommer hjem fordi fu føler deg bedre:-)

3 uker borte er mye, og det kan hende du savner dem, men da får du bare tenke at det tross alt ikke er en ferie men en behandlingsreise. Og uansett er det bedre enn å ligge op sykehus eller lignende.

Jeg tror du greier det!!!

Skrevet

Kanskje du kan få barna til å besøke deg under oppholdet? :)

Skrevet

Hihi høres ut som du skal dra på samme tid som samboeren min:) Behandlingsreise han også - gruer seg noe enormt - skjønner ikke helt hvordan han skal takle det...

Moren min har også vært på behandligsreiser opptil flere ganger - hun syntes det var grusomt... ventet til jeg var blitt ca ti år før hun takket ja, men var endel tårer som falt mens hun var der har hun fortalt i etterkant:)

Har vel ikke direkte noen gode råd å gi:) For noen hjelper behandlngsreisen, for andre hjelper den ikke... Jeg tror ikke jeg hadde klart å dra fra lille junior så lenge, men så spørs det jo hvor mye man er plaget også!

Skrevet

Har ikke søkt om reise ennu, men hudlegen min har sagt jeg får.

Helt umulig at kidsa kommer på besøk... sambo har brukt all ferie for i år! Og jeg vet det hjelper, for drar jevnlig te syden på ferie og er nesten bra etter 2 uker der....men i år var vi så veldig uheldig med været :(

Skrevet

Oki - da så, sambo fikk nettopp brev om at reisen var innvilget skjønner du:) Jepp barn og sambo er ikke spesielt velkommne heller - de anbefaler at man skal være helt i ro uten at familie kommer på besøk...

Uff, føler med deg.... vanskelig avgjørelse dette her... Barna kommer jo helt sikkert til å ha det bra uansett... det er jo morshjertet som får den største belastningen!

Skrevet

jeg hadde dratt når helsen krever det, det er lenge, men det vil også si at vinteren etterpå blir mye bedre og hyggeligere både for deg og barna dine.

er jo ikke sånn at du svikter barna dine ved å ta vare på din egen helse!!

masse god bedring!!

Skrevet

Det blir jo bedre i ettertid da, når du får bedre helse. Da har du gjerne meir overkudd og betre kvalitet på tida med ungane. Tre uker er ei stund, veit ikkje kor gamle dei er da, men dei er jo samla og har far sin der. Dei klarer seg nok fint i forhold til det. Men at det kan vera vanskelige stunder både for deg og dei heime det er sikkert.

Mannen her i huset må reise fra oss fleire veker i slengen for å jobbe. Det er verst for meg og han foreløpig. Mallo er superfornøyd når pappa er heime, men for liten til å spørre etter han når han ikkje er her. Pappaen derimot som er langt vekke synes det er veldig vanskelig til tider, men må ein så må ein.

Håper du kjem fram til ei løysing som du og dine er komfortable med =) Og så ønsker eg deg god bedring

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...