Gå til innhold

MANDELPROPPER. Fyys og æsj....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som er plaget med eller har vært det? Hva har dere gjort? Fjernet mandlene eller må det leves med?

Jeg syns jeg har så dårlig ånde, masse slim og vond hals hele tiden.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg mener å huske at det er grunn til å fjerne mandlene. Spør fastlegen din du:)

Skrevet

Fjern mandlene, kan ikke si noe annet!

Det der er noe svineri, har hatt det selv, og ba om operasjon!

Skjønte først ikke hva det var, sa jeg av og til bare hosta opp sånne illeluktende hvite klumper. Så merka jeg tilslutt hvor de satt, og begynte å klemme de ut. Men det løser ikke problemet, for nye kommer tilbake hele tiden. Det er matrester som setter seg i hulrommet med mandlene, og det fjernes ikke av seg selv, så mandlene må ut, da forsvinner problemet. Fastlegen min visste faktisk ikke hva det var, jeg måtte forklare han det, og jeg ble sendt til spesialist, som sendte meg på operasjonsstua.. og glad er jeg for det, for er helt borte etter det!

Man kan få forferdelig stygg ånde av det! Det er jo mat som råtner!

Skrevet

Fy faen, kvalmeste jeg har hørt!!!

Mandelpropper.....faktisk....

Geeeez

Urk..

Skrevet

Det er sinnsykt kvalmt! Og jeg må ha med tyggis eller pastiller hvor enn jeg går. Blir desperat dersom jeg har glemt tyggis.

Jeg har ikke tid til å bli sykemeldt hvis jeg må operere bort mandlene, så da får jeg evt. holde ut til sommerferien.

Skrevet

hvordan får man klemt ut noefra mandlene da? jeg får også slike av og til, men finner ikke ut hvordan jeg skal få de ut selv..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...