mumtobe09&10 Skrevet 4. oktober 2008 #1 Skrevet 4. oktober 2008 Hvordan er det? Jeg er 12 uker på vei, føler meg bleik og uopplagt - kan vel ha noe med at jeg har spydd annenhver dag de siste 6 ukene.. :S Drømte om sol før i dag, men fikk meg ikke til å gå inn der. Er det farlig?
hEiSvEiS Skrevet 4. oktober 2008 #2 Skrevet 4. oktober 2008 Neida, d frarådes ikke å ta sol selvom man er gravid. Men de samme "reglene" for solen gjelder jo i solarium også. Ikke bli solbrent, og spesielt når du er gravid kan det være lurt å bruke viften flittig for å unngå å bli overopphetet. Litt senere i svangerskapet kan det være ubehagelig å ligge på så hardt underlag over lengre tid. Med første klarte jeg ikke å ligge i solarium etter 4.mnd. Nå er jeg snart 6 mnd på vei, og tar sol enda.. går helt fint det :-)
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 4. oktober 2008 #3 Skrevet 4. oktober 2008 Så lenge du ikke legger deg inn og griller deg helt er det ikke farlig )
mumtobe09&10 Skrevet 4. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 4. oktober 2008 HURRA! Er nesten på grensen til selv å bli snøblind når jeg gløtter nedover leggene mine.. Grøss!! Da blir det sooool i morgen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå