me&my <3a&b<3 Skrevet 4. oktober 2008 #1 Skrevet 4. oktober 2008 jeg var og kjøpte cheroxer til sønnen min på 21mnd i dag, de hadde en type jeg aldri har sett før. De var fra viking, kjempe fine som ikke var så stive som vanlige. skulle vist gå ann å bruke de litt lengre for de er så godt foret. noen som har prøvd, har erfaring med disse?
Skravlefruen med huleboer Skrevet 4. oktober 2008 #2 Skrevet 4. oktober 2008 AKKURAT slike leter jeg etter :-) Hvilken butikk og pris, takk ;-)
me&my <3a&b<3 Skrevet 4. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 4. oktober 2008 kjøpte de på falkanger, de kostet 399kr. litt dyrt, men forhåpendligvis verdt det.
Mrs. X Skrevet 4. oktober 2008 #5 Skrevet 4. oktober 2008 Trykket litt fort.... De er definitivt verdt prisen. Her er de å få kjøpt på Eurosko.
me&my <3a&b<3 Skrevet 4. oktober 2008 Forfatter #6 Skrevet 4. oktober 2008 er ikke sikker på om de heter termo, men jeg regner med det er de. de hadde dem i svart eller lilla.
Mom2Two Skrevet 4. oktober 2008 #7 Skrevet 4. oktober 2008 Hadde dem til begge ifjor. Synes ikke det var noe forksjell på dem og vanlig Vikin Cherrox. Det sa også damen i skobutikken. Når det blir kaldt nok, bruker man uansett vintersko, og det sier seg selv at ikke gummi stenger ut kulden så godt når alt kommer til alt. Men det er gode cherroxer, men ikke bedre enn de andre.
Reidis Skrevet 4. oktober 2008 #8 Skrevet 4. oktober 2008 Brukte de til dattera mi på 4 i fjor og leita halve (nesten hele) Kristiansand i år. Fant de til slutt på skoringen sørlandssenteret ) Er kjempefornøyd (de er varme med ordentlig ullfor og såle som kan tas ut + at de er veldig lette og har god passform. ) Det er kun de som gjelder heretter - litt dyrere men verdt prisen, syns jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå