temi & keli Skrevet 4. oktober 2008 #1 Skrevet 4. oktober 2008 Her blir det noe kveldskos når unga er i seng, men vi vet ennå ikke hva..
me&my <3a&b<3 Skrevet 4. oktober 2008 #3 Skrevet 4. oktober 2008 vi skal ha løvbiff, chips, salat og en eller annen saus... nammm:)
trippeltopp Skrevet 4. oktober 2008 #4 Skrevet 4. oktober 2008 Lurte på det samme. Jeg er alene i kveld...så samtidig som jeg er fysen på noe digg, gidder jeg ikke å lage i stand noe voldsomt.. Hmmm.... Kanskje pasta?
tante grusom master of law Skrevet 4. oktober 2008 #5 Skrevet 4. oktober 2008 Wienerpølser i lomper:) Sambo er borte, og jeg orker ikke å lage mat, hehe
Musemor med tre søte små Skrevet 4. oktober 2008 #6 Skrevet 4. oktober 2008 Jeg har kylling i ovnen som jeg skal servere sammen med en god salat og rødvin
jordbær mathilda Skrevet 4. oktober 2008 #7 Skrevet 4. oktober 2008 Vi skal ha noe nytt i dag.. Det heter chrispy chicken kit.... omtrent det samme som taco men med chrispy kylling istedet! Da får vi se om det blir noe suksess;))
Gjest Skrevet 4. oktober 2008 #10 Skrevet 4. oktober 2008 her blir dte pitapizza i dag. har masse forkjellig godt, kjøttstrimler, mais,tomater, hvitløksolje, kjøttdeig, skinke, ananas, sopp, ost og litt sånt, som vi setter frem i skåler, også tar vi det vi vil på et delt pitabrød, og inn i ovnen. veldig godt, og enkelt:)
Bie&babylove:-) Skrevet 4. oktober 2008 #11 Skrevet 4. oktober 2008 Vi har gjort det veldig enkelt idag, bestillt kinamat! :-)
På vei igjen <3 Skrevet 4. oktober 2008 #12 Skrevet 4. oktober 2008 Hadde stor lunch med ungene i halv ett tiden, så er fortsatt mett. Så i kveld blir det ost og kjeks på meg og gubben
melkekua™ Skrevet 4. oktober 2008 #13 Skrevet 4. oktober 2008 Her blir det karbonader og potetstappe når ungene har lagt seg og når gubben kommer hjem. Jentungen har fått pølser idag )
Sessa ruger igjen... Skrevet 4. oktober 2008 #14 Skrevet 4. oktober 2008 Har nettopp kjøpt oss sushi som vi skal kose oss med når ungene er i seng. Spiste tildlig Bacalao-middag med svigers før i dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå